Cookie-k

Gondviselők belépése az e-Kréta rendszerbe

Kategória: Friss

A KRÉTA e-naplóban lehetőség van a belépő felületen egy előzetes - csökkentett jogosultsággal rendelkező - regisztráció elkészítésére. 

Abban az esetben ha a gondviselő még nincs regisztrálva a KRÉTA rendszerben, akkor a gondviselőknek lehetőségük van a belépési felületen található "Gondviselői jelszó igénylése"  szövegre kattintva, az elektronikus ellenőrző belépéséhez szükséges belépési adataikat a megadott e-mail címre igényelni.

Ha több gyermek is jár a Budenzbe, akkor külön-külön belépési azonosítót kell igényelni, de mobilalkalmazással lehetőség van egyszerűen váltani a regisztrált fiókok között.

Abban az esetben ha már rendelkezik a Kréta rendszerhez felhasználónévvel és jelszóval, akkor nem kell újra igényelnie hozzáférést!

Figyelem!

A gondviselői regisztráció csak egy csökkentett jogosultsággal rendelkező felhasználói hozzáférést biztosít, így pl. személyes adatok megtekintésére nincs lehetőség!

Abban az esetben ha már van a gondviselőnek felhasználóneve és jelszava, továbbá az e-mail címe is rögzítve van a rendszerben, akkor lehetőség van ezzel a funkcióval - az adatok pontos megadása esetén - új jelszót igényelnie az e-mail címére. 

 

 

A gondviselői regisztrációval a szülők saját maguk is megadhatják a saját adataikat, így a KRÉTA Adminisztrátori felületen - az adatok ellenőrzése után - csak egy jóváhagyás szükséges. Amennyiben a gondviselők a rendszerben még nincsenek regisztrálva, vagy a kérelem során nem azokat az adatokat adják meg, amiket a rendszer tartalmaz, akkor egy úgynevezett csökkentett jogosultságú felhasználót hoz létre a rendszer, amelyet bármelyik adminisztrátor, vagy a tanuló osztályfőnöke kezelhet, aktív, teljes jogú Gondviselővé tehet, vagy akár el is utasíthat. Helyes adatok megadása esetében a Gondviselő korábbi jelszavát a rendszer lecseréli, és megküldi az új jelszót a Gondviselő számára.

A szülői regisztrációnál az alábbi adatokat kell megadni:

Az adatok megadása után ne felejtsék el az ún. CAPTCHA kódot – a képként megjelenő számok és betűk sorozatát – beírni.

A regisztráció során megadott adatok függvényében a program az alábbi műveleteket hajtja végre: 

  1. Ha az oktatási azonosítót rosszul adja meg a felhasználó, akkor az azonosítás sikertelen, erről a felhasználó tájékoztatást kap. 
  2. A szülői regisztráció esetében a szülő - csökkentett hozzáférési jogosultságot kap abban az esetben ha a tanuló oktatási azonosítója szerepel a rendszerben. A csökkentett gondviselői jogosultsággal személyes adatokhoz nem lehetséges hozzáférni. 
  3. Abban az esetben, ha az oktatási azonosító, a szülő neve és a KRÉTA rendszerben tárolt e-mail címe egyezik, akkor a rendszer automatikusan kiküldi a felhasználó e-mail címére a gondviselő felhasználónevét és jelszavát. 

A rendszer az adatok megadása után egy nyomtatható PDF dokumentumot is generál az adatok egyeztetése céljából. Ezt nem szükséges kinyomtatni.

Részletes információ az e-Kréta oldalán: >>>>>