Cookie-k

iMenza - segítség a használatához

Kategória: Technikai kérdések

Kedves Szülők!

Szeretnék segíteni a szülőknek, ezért összeszedtem a lehetséges problémákat:

  • 1. Nem kapott semmilyen értesítést a szülő gyermeke februári étkezési számlájának kiállításáról –> nem adott meg email címet (Nyilatkozat).
  • 2. A számlaértesítőt megkapta, de nem tudja, hogy mennyit kell fizetnie –> nem regisztrált a decemberi regisztrációs levélből.
  • 3. A számlaértesítőt megkapta, regisztrált is, de nem lát gyereket –> nem a decemberi regisztrációs levélből regisztrált.
  • 4. A számlaértesítőt megkapta, több gyerekét szeretne egy email cím alatt kezelni –> nem lehet választani gyereket, egyszerre csak egyet lát.
  • 5. Telefonon szeretne ügyet intézni –> onnan nem tud fizetést indítani, illetve a számlaképet sem látja minden esetben.

Ha bármi ilyesmi problémával találja szemben magát a szülő, feltétlen keressen meg az alábbi elérhetőségeim bármelyikén, de a legegyszerűbb megoldás, ha telefonon felhív.

Készült egy összefoglaló leírás is, ez itt olvasható >>>>>

Üdvözlettel:

Köveskuti Anna
II. Kerületi Városfejlesztő Zrt.
székhely: 1024 Budapest, Keleti Károly u. 15/A
iroda:      1025 Budapest, Felső Zöldmáli út 128-130.
tel.:         36/1/ 491-0580
fax:         36/1/ 599-9061
mobil:     36/20/279-9394
email: