Cookie-k

Névadó túra

2012. december 1.

Útvonal:

Pilisborosjenő - Teve-szikla - Egri vár - Nagy-Kevély - Pilisborosjenő (~12 km)

Beszámoló:

hegyremegy1 terkep

Út a Nagy-Kevélyre

Útvonal: Köves-bérc, onnan Teve-szikla, de közben megálltunk pacit simogatni. A Teve-szikla után elmentünk az egri várhoz (amit az Egri csillagok c. film forgatásához építettek), később eljutottunk az Országos Kéktúra egyik pecsételő helyéig, de a pecsételő nem volt működőképes. Pár méter után eljutottunk a Nagy-Kevély tetejére (ahol kaptunk csúcscsokit), később a csúcscsoki után elkezdtük kitalálni a kiránduló klub nevét. Sok jó ötlet volt, de a legjobb a Hegyremegy név volt. Miután megvolt a név és egy kis pihi meg persze a csúcscsoki, elindultunk le a hegyről. Közben Edina egy kicsit bonyolult úton oldotta meg a haza vezető utat... Nagy nehezen visszaértünk Köves-bércre, utána csak le kellett sétálni a buszhoz és várni. Végül visszaértünk a 29-es busz Kelemen László utcai megállójába és onnan mindenki hazament.

Remélem, lesz még ilyen jó kirándulásban részem! És remélhetőleg Bogi néni mindig hoz csúcscsokit. :-)

-Szimi-

Képek:

A túrán készült képek eléréséhez KATTINTS IDE és IDE!

Videó:

A kirándulásról videó is készült, melyben bepillantást nyerhetsz a keresztelő mikéntjébe is: MEGNÉZEM