Cookie-k

Angliai nyelvtanfolyam és kirándulás

Kategória: Uncategorised

Május elején a már hagyományosnak mondható barnstaplei kirándulásra került sor. Este 7-kor indult busszal a kb. 45 fős csoport (ebből 4 tanár) a Budenz elől. Áthaladtunk Ausztrián és Németországon, majd másnap megálltunk pár órára Brüsszelben. Rövid városnézés után tovább indultunk Caleis-ba, ahol egy hotelban aludtunk. Másnap korán reggel, átkeltünk komppal a csatornán, megérkeztünk Angliába. Legközelebb Canterburyben állt meg a busz egy kis városnézésre. Majd következett Stonehenge!

Du. 6-ra érkeztünk meg Barnstaplebe, értünk jöttek a host familyk (a Barnstaple-ben töltött héten családoknál laktunk). Délelőttönként általában angol óráink voltak három anyanyelvi tanárral (Pyeal, Lizzel és Peterrel). Délutánonként kirándultunk a környéki városokba.
Pénteken Barnstapleban várost néztünk. Szombaton Ilfracombe-ban és Woolacombe-ban voltunk (2 tengerparti kisváros). Vasárnap volt a családi nap, amikor nem találkoztunk a csoporttal, hanem mindenki a saját host family-ével töltötte a napot. Hétfőn egész napos kirándulásunk volt Tintagel-be! Ott Arthur Király legendájáról hallgattunk egy rövid ismertetést, majd felmentünk a hegyen lévő várrromhoz. Kedden egy közeli szórakozó parkba mentünk a Milky Waybe! Szerdán Exeterben voltunk (ami Devon megye megyeszékhelye) ott megnéztük az exeteri katedrálist majd volt egy kis szabadidőnk.

Csütörtökön Lynton&Lynmounth-ba kirándultunk. Átmentünk egy hegyen (gyalog) és leértünk Lynmounthba, ahol volt egy kis szabadidőnk. Egyébként Lynmouth is tengerparti kis település. Na aztán siklóval -ami vízzel működött- felmentünk Lyntonba! Pénteken, az utolsó napon, délelőtt Town Quiz-ünk volt! Ez abból állt, hogy kaptunk 25 kérdést és a helyi lakosok segítségével lehetett rájuk válaszolni. Délután volt a Presentation (bemutató előadások) amin kis előadásokat mutattunk be az órákon tanultakból.
Szombaton reggel indultunk haza. Pár órás utazás után megérkeztünk Londonba! Voltunk a Natural History Museumban (Természettudományi Múzeum) majd a Madame Tussauds -viaszbábu- panoptikumban. Aztán következett a városnézés: voltunk a Buckingham Palotánál, a Trafalguar Squeren, majd a Temze partján láttuk a Big Ben-t, az angol parlamentet és a London Eye-t. Délután 6-7 körül indultunk tovább, a buszból még láttuk a Tower of London-t és keresztül mentünk a Tower Bridge-en! Éjszaka keresztül haladtunk a csatornán a komppal, majd másnap egész nap utaztunk. Végül este 9-re érkeztünk a Budenzhez.